Recenze knihy: úsměv a úspěch pro dospívající | CZ.Superenlightme.com

Recenze knihy: úsměv a úspěch pro dospívající

Někteří mohou sten při pomyšlení na interakci s lidmi osobně. Nedej bože, že musíme skutečně vidět lidé tváří v tvář. Většina lidí by raději poslat zprávu Facebook nebo pokusu o připojení přes LinkedIn, spíše než zvednout telefon zavolat někoho. Nicméně, jak moc času, jak můžeme strávit on-line, bude stále existovat časy, kdy se musíme komunikovat s lidmi osobně. Teenageři vyrostli ve světě, který vždy měl k Internetu. Je pravděpodobné, že někteří se nenaučili mnoho sociálních dovedností nebo prostě nepříjemné dovednosti, které mají. Kirt Manecke doufá, že jeho kniha bude pomáhat při získávání nich mnohem pohodlnější s těmito dovednostmi a poskytnout trochu více, aby jim pomohla uspět v životě.

Kirt Manecke napsal smile: prodat více s úžasnou zákaznický servis a obdržel zpětnou vazbu, že dospívající celé Americe by měl číst. S tím na mysli, a s informacemi z různých rodičů a mládeže, psal úsměv a uspět pro mládež: Musí-Know Lidé dovednosti pro dnešní Wired World. Kniha je plná tipů a technik založených na zákaznický servis a prodejní dovednosti, které mají pomoci v pubertě přistát své první zaměstnání, být úspěšný ve škole, a dosáhnout úspěchu ve svých osobních vztazích. S více než 30 let zkušeností v oblasti prodeje, marketingu a obchodu, Manecke poskytuje jasný pohled do potřebné techniky pro úspěch a budování vztahů.

Informace v úsměvu a uspět se rozdělí mezi sedmi kapitol. Každá kapitola má zaměření, ať už se jedná o získání zaměstnání, prodávat víc, nebo získání daru. Většina poskytnutých informací se zaměřuje na zaměstnání nebo zákaznický servis; Nicméně, některé z nich se vztahuje k jiným arén. „Prvních deset lidí dovedností“ Například první kapitola je věnována Tyto dovednosti zahrnují:

• Usměj se
  • Contact použití oční
  • Říci prosím a děkuji

Kapitola 5 rozvádí první s více lidmi dovednosti, které jsou trochu více do hloubky. Jedním z klíčových schopností uvedených v této kapitole „Když neznáte odpověď, zeptejte se!“ Spíše než odpovědět na otázku, s Glum „Já nevím,“ Manecke vybízí čtenáře, aby odpoví: „To je skvělé otázka. Já nevím odpověď, ale budu najít někoho, kdo nemá, takže vám může pomoci.“Tato rada může být klíčem v mnoha situacích a mohou pomoci při učení se novým dovednostem. Jak říká Manecke říká, „čím více budete vědět, tím si budete jistější.“ V „Rock the World - Find Your příčina“ oddílu, Manecke vybízí čtenáře, aby dobrovolně a dokonce poskytuje seznam různých neziskových organizací, dělená zvýšily o příčině ,

Manecke jasně dát nějaké pečlivé plánování do poskytování této knihy pro mládež. Cartoon ilustrace v celé knize udržet tón světlo a veselá. I zvláště ocenila znázornění „limp ryb“ handshake. Relevantní statistické údaje nebo klíčových postřehy jsou dodávány na ikony na obrazovce počítače. Spíše než vážit knihu s odstavci podrobného prózy, Manecke představuje jeho informaci v přímém jazyk, udržet věci krátké ak věci. Některé z informací je dodáván v odrážek a mnoho z jeho tipů vyžadují pouze dvě stránky. Zatímco většina nemusí uvažovat o prezentaci tak zásadním způsobem, zamyšlený plánování dělal informace lehce stravitelné a zábavné.

Zatímco celková prezentace a dodávka Úsměv a uspět pro mládež jsou silné, tam je nějaká chybí v předpokládané použití špiček. Vzhledem k tomu, premisa knihy je zaměřena na rozvoj sociálních dovedností, vyžadovalo by to současnou praxi s lidmi za účelem rozvoje těchto dovedností. Tam mohou být některé dospívající, že nebude používat tyto tipy bez pošťuchování; nicméně, že by bylo užitečné mít k obsluze průvodním rodiče s činností zapojit se a procvičit si s dětmi. Je důležité si uvědomit, že na místě, www.smileforteens.com, má poskytnout vodítka pro nácvik ve třídě a průvodce učitele. Nicméně, rodiče by mohlo hrát důležitou roli při výuce svým dospívajícím tyto dovednosti a pomáhat s aplikací.

Tam je možná nějaký argument, které mají být provedeny, že mnohé z tipů jsou zdravý rozum nebo standardní dobré mravy. První kapitola sama bylo těžké přečíst, protože hroty se zdálo banální a zbytečné. „Úsměv!“ „Pevně ​​Podejte si ruce!“ „Vypnout své elektroniky!“ „Dávejte pozor!“ Do jisté míry to pocit sedět v 5. Třídě grade kotilionu. Nicméně jsem nemohl, a přesto nemůže určit, zda tipy jsou zdravý rozum, nebo máme-li generace dětí vyrůstajících neví, jak se stýkat mimo Facebook nebo Twitter. Možná je to tak, i když, a pokud ano, pak všechny tipy jsou nezbytné. Opět platí, že budu kroužit zpět na tomto místě zdůraznit, že je důležité zapojení rodičů při provádění těchto tipů.

Je těžké zúžit všechny dovednosti, které jsou nezbytné pro úspěch při získávání zaměstnání nebo udržet tu práci. Nicméně, Kirt Manecke úsměv a uspět pro mládež přece poskytuje tipy a dovednosti lidí dovedností pro hledání zaměstnání, zákaznický servis, a obecné životní úspěch. Se zábavným a stručné porodu, bude Manecke kniha být užitečné pro mnoho teenagerů se snaží najít svou cestu v reálném světě.

Úsměv a uspět pro mládež: rychlokurz v Face-to-face komunikace Solid Press, LLC, červen 2017 brožovaný výtisk, 144 stran $ 9,95