Recenze knihy: Sešit sexuálních traumat pro dospívající dívky | CZ.Superenlightme.com

Recenze knihy: Sešit sexuálních traumat pro dospívající dívky

Jen asi 30% případech sexuálního napadení jsou hlášeny orgánům, v souladu s Národní Sexual pachatelů veřejných webových stránkách. Toto číslo je velmi nízká. Proč? Některé výzkumy naznačují, že pohlavní zneužívání obětí nehlásí sexuálního násilí buď ze strachu z odvety ze strany pachatele či strachu z psychické a emoční škody, které mohou nastat při lékařských vyšetřeních a soudních řízení celého útoku, což může být nepříjemné a hanebné zkušenost pro oběti. Výsledkem je, že mnoho žen, především dospívajících dívek, odmítají hlásit sexuální násilí. Ještě více šokující, podle znásilnění, zneužívání a Incest National Network každých 8 minut, děti Protective Services ve Spojených státech najde důkazy (a nikoli proti) pohlavním zneužíváním dětí v případech, kdy orgány byly kontaktovány.

Znáte někoho, s anamnézou sexuálního zneužívání nebo znásilnění? Jak se tato osoba náladu, chování, nebo ovlivnit (tj fyzický vzhled, a to především v obličeji) po skončení akce? S největší pravděpodobností člověk zažívá nějakou formu změny, pokud jde o chování ovlivňují, a myšlení vzory. Znásilnění nebo pohlavní zneužívání je traumatizující. Trauma může být krátkodobé nebo dlouhodobé, ale to nikdy nebude snadné pro oběť překonat mimo terapií nebo duchovní podporu (tj pastor, pastor mládí, Mentor, atd.). Trauma vyžaduje terapii nebo poradenství, aby jednotlivec může naučit zdravé zvládání dovedností, emocionálně a kognitivně zpracovat událost, a najít zdravý způsob, jak žít v míru se sebou samým. Raychelle Cassada Lohmann, MS, LPC a Sheela Raja, PhD, uznala tuto potřebu a napsal manuální sexuální Trauma sešit pro dospívající dívky: Průvodce po zotavení z sexuálního napadení a zneužívání.

Tam je soucitný dopis od autorů v úvodu pomoci čtenáři cítit pochopen, a čtenáři se doporučuje oslovit o pomoc, pokud se začnou pociťovat negativní emoce, záběry do minulosti, nebo jiné náročné pocity při čtení. K dispozici je také kontrolní seznam terapií potřebuje, který pomáhá čtenáři zjistit jejich potřeby. Každá kapitola má sekci „Můj příběh“, ve kterém jsou osobní příběhy stanovené pro čtenáře. To je dobrý nápad, protože to dává konkrétní příklady na dospívající, kteří mohou bojovat s sdílení svůj příběh nebo zkušenosti. Aktivity 1-6 Zdá se, že se zaměřují na pomoc dívek pojímat to, co se stalo s nimi a najít smysl a po traumatické události. Aktivity 7 - 20 Zdá se, že se zaměřují výhradně na léčení, udržuje zdravé zvládání dovedností, a pohybuje se kolem traumatu sexuálního zneužívání / násilí. Zbývající aktivity jsou zaměřeny na identifikaci příznaků a negativních vzorců myšlení, jako noční můry, příznaky PTSD, hněvu, strachu, studu, viny a deprese nebo úzkost. K dispozici jsou také další zdroje, které by byly velmi užitečné pro dospívající dívky a jejich rodinám.

Každá kapitola se zaměřuje na důležitých tématech, jako je self-péče, stavebních zvládání dovedností, spánkové hygieny, stavebního přehled o myšlenkách a pocitech, dýchání a relaxačních technik, meditací, řízené zobrazování přijetí incidentu, deníku nebo expresivní psaní, zpracování incidentu a uznává status obětí, osobní bezpečnost a sociální podpory. Kapitoly jsou dobře organizované a snadno pochopitelné, nebo následovat. Jako terapeut, oceňuji kapitoly, které se zaměřují na self-uklidňující a hněv řízení jako mnoho obětí sexuálního zneužívání internalizovat své emoce. Je pravděpodobné, že dospívající dívky ocení organizaci návodu a jak každá kapitola podněcuje introspekce nahlédnutí budování a domácí úkoly. Vzhledem k domácích úkolů a pracovních listů poskytnutých dospívající dívky mohou začít psychologicky a emočně zpracovat trauma z pohlavního zneužívání a objevovat otázky, pocity, chování a myšlení.

Tato příručka je skvělý doplněk k léčbě. Například dospívající dívka může být léčených jednou až dvakrát týdně v klinických podmínkách, ale bojovat doma s emocemi, myšlenky a chování. Tato příručka může pomoci teen v zapamatování používat zdravé zvládání dovedností a při zkoumání myšlenky a pocity, které nemusí nastat během terapeutických sezení. Pro mnohé z mých mladých klientů, jejich největší introspektivní zkušenosti se objevují před spaním, před školou, nebo mimo terapie kanceláři. Tato příručka může také podporovat rodiny, aby dokončit listy a kapitoly dohromady, a to zejména v případě, že sexuální zneužívání obětí je mladší dospívající.

Čtenáři najdou tato příručka užitečná a vzdělávací. Je to skvělý doplněk k zdravotnickým pracovníkem mentálně polici. Je to také skvělé místo pro start pomáhá dospívající dívky léčit. Pokud máte někoho, kdo může být trpí traumatem sexuálního zneužívání vím, doporučujeme vám obrátit se na Národní sexuálního napadení linku 1800 - 656-HOPE.

Sexuální Trauma sešit pro dospívající dívky: Průvodce k zotavení z sexuálního napadení a zneužití Instant Pomoc Knihy pro mládež, červen 2017 brožovaný výtisk, 200 stran $ 16.95