Recenze knihy: dobré potíže | CZ.Superenlightme.com

Recenze knihy: dobré potíže

Recenze knihy: dobré potíže

Pro ty, kteří zápasí s Aspergerovým, existuje pravděpodobně několik inspirativních paměti. Joe Biel nový self-publikoval knihu, Good Trouble: budování úspěšného Život a podnikání s Aspergerovým, slibuje povznášející příběh - a způsob, jak změnit své obtíže do supervelmocí - ale to zní spíš jako namáhavé historie Biel vydavatelství, mikrokosmu.

Biel začíná tím, že popisuje jeho dětství jako syn přistěhovalců druhé generace, kteří se usadili na východní straně Pittsburg, Pennsylvania v době nekontrolovatelné sociálního a rasového napětí. Avšak zatímco Biel píše: „Potíže začaly ještě dřív, než jsem se narodil,“ řekl později nám říká, že „téměř nic neví o (svých) rodiče.“

Aniž by jasnost asi Biel časném životě, on pak Detaily svůj vstup do punk rocku, krádež, vyhýbá lidem a vytváří ziny, které nikdy definuje. Když jsem zkoumal definici zinu, jsem zjistil, že tímto: "Každý zinu je nejčastěji malý-cirkulace, self-publikoval dílo původní nebo vyhrazených textů a obrázků obvykle reprodukovány pomocí kopírky Populární definice zahrnuje, že cirkulace musí být 1,000. Nebo méně, ačkoli v praxi, většina jsou vyráběny v různých edicích systému méně než 100 a zisk není hlavním záměrem publikace. Jsou informováni anarcho-punk a kutilské etiky.“

Biel, ale nezdá se, že poznat něco ze sebe do zinů. Píše: „Každý zin nabídl to, co bylo jednoznačně chybí ve svém bezprostředním okolí. Výrobní to bylo hrdě amatérské, většinou ručně, a vždy nezávislé, podporovat názory, že můj prostřední prst sám nemohl zapouzdřit a přesto byli zřídka nudná.“Opět platí, že i když se svět zdá být ziny fascinující, Biel selže, což nám pomáhá vytvořit spojení jak jen to, co magazíny reprezentují, nebo to, co ty zřídka vrtací pohledy jsou.

Místo toho, Biel nás bere na historii vzniku jeho zine společnost mikrokosmu Publishing, zatímco zápasí s Aspergerovým, co se zdá být těžké pití, a méně než hmatatelné případě deprese a osamělosti. To, co jsme vlevo se ptát, není jen, jak zinu nakladatelství funguje - Biel vynechává podrobnosti o tom, jak se peníze budou dány - ale kdo Joe Biel ve skutečnosti je.

Když Biel setká se svou budoucí ženou, Heather, nemáme začít vyzkoušet některé z relačních obtíží těch s Asperger často potýkají s. Při popisování Heather, Biel píše: „Ona by mě urážet před nimi (moje rodina) a zároveň dohadovat se svými přáteli. Ale ona byla také podporoval mě takovým způsobem, že moji přátelé nebyli.“Později, Biel nám říká, že Heather se s ním rozejde, a tak se začíná nový vztah s kolegyní a pak píše zine popisovat jeho vztah s ní. Biel pokračování naděje, že on a Heather se „oživit (jejich) vztah“ dělá nám pomáhá pochopit, případně jak často odpojena těch s Asperger může cítit, když Biel nikdy dělá toto spojení.

Odpojení opět nastává, když Biel popisuje úspěch jeho společnosti. Biel říká, že úspěch „byl tak extrémní,“ začíná na „pocit viny, a dokonce i špatné o tom,“ ale pak nám říká, že ‚chodit do práce každý den byl vždy jedinečné a vzrušující.‘ Zbývá se ptát, jak Biel opravdu cítí, a kolik z jeho příběhu lze přičíst Aspergerův, protože se rychle přesune zpět do neživý historie mikrokosmu.

Později, když se Biel obviněn ze sexuálního nevhodnosti a hledá pomoc terapeuta, zdá se, že vyrovnat se s některými obtížné lekce. „Hranice,“ píše, „nemůže chránit před vším.“ A přesto tady zase, jak Detaily Biel podepisování s nezávislými vydavateli Group a distribuovat své knihy k širšímu publiku, to je nejasné, jak Biel zabýval zdánlivě křivého obvinění při správě velkého veřejná obchodní společnost nebo při vyrovnávání se s Aspergerův.

A konečně, po uvedení mikrokosmu ke zdravému místě a rozvíjet to, co se zdá být zdravý vztah s ženou jménem Elly, Biel nabízí zjevení: „Žádné množství kognitivního rekvalifikaci může mi neurotypical. I nadále dělat chyby a dělat nebo říkat věci, které narazili jako necitlivý, ale teď můžu se vyhnuli zhroucení 95% času, když někdo zpochybňuje své návyky.“

Zatímco Good Trouble dělá prozkoumat Biel život je pronásledován stanovení DIY vlastním nakladatelství a punková kultura ziny, nezbývá nám najít své vlastní postřehy a poučení o tom, jak se vypořádat s problémy života a práce s Aspergerův.

Dobrý Trouble: budování úspěšného Život a podnikání s Aspergerovým mikrokosmu vydání, březen 2017 paperback, 221 stránek $ 14.95