Přehled recenze: úplný kruh | CZ.Superenlightme.com

Přehled recenze: úplný kruh

Přehled recenze: úplný kruh

Každý, kdo viděl bezdomovce, který se divil, proč welfare existuje, který se snažil pochopit, proč je jiná osoba, která jedná tak, jak se měly číst Jane Hersey je úplný kruh. Je to kniha o porozumění. Ukazuje se, že je tu mnohem víc, než to, co vidíte pod povrchem, který lidé na veřejnosti. Ukazuje se, že lidé se snaží dělat to nejlepší, co můžete s tím, co mají, a že někdy je nejlépe umí nestačí a jejich kolegové ze společnosti muset zasáhnout a pomoci.

Je důležité si uvědomit, od samého začátku, že Hersey nenapsal úplný kruh, aby se stal slavným, jak vydělat peníze, nebo získat osobní pozornost. Psaní byl jediný způsob, jak věděla, říci, co jí prošla. Kniha ukazuje, jaké to je vyrůstat a přežít ve světě po traumatické dětství. V psaní, Hersey prošel, co mohu pouze představit, byl nesmírně bolestivý proces prožívání minulých tragédií, aby její hlas zazněl a „zvýšit povědomí o trvalých účinků hluboké a dlouhotrvající chudoby a deprivace.“ Full Circle je pokračováním dech in the Dark, která podrobně vše Hersey musel prožít vyrůstal, včetně odpovědnosti za péči o jejích drogově závislých a bulimii matkou a dvěma bratry, znásilnění její otec, a trvalé chudoby. Full Circle začíná, když Hersey je mladý dospělý a zaměřuje se na následků zneužívání.

Hersey psaní je skutečné a syrové a překvapivě upřímný. Sporadické tok její knihu a nedostatek struktury pomoci čtenáři pochopit její uvažování. Mluví z pohledu ocenění pocity a emoce druhých a brát absolutně žádné zásoby v její vlastní. V celé knize je zjevné, že ona má nulovou sebevědomí. Ona je schopna spojení s lidmi nebo se zabývají sociálními interakcemi. Nemůže se postarat o sebe nebo svého syna, nelze interpretovat činy druhých, a mohou vidět jen proto, aby jiní cítí lépe obětuje. Při pohledu z pohledu psychologa, je vidět, že Hersey nebyla dána lásku a péči nutné vytvořit bezpečné upevnění, a že v důsledku tohoto nedostatku dlouho trvalo až do dospělosti. Způsob, jakým Hersey vidí věci jsou tak zahalena její neschopnost vyrovnat se, že zcela zkreslila situace. Nechápe, co to znamená být milován a neví, jak vést rozhovor.

Byl jsem velmi záběru s Hersey v progresi v celé knize. Truchlil jsem s ní selhání připojení, cítil jsem vztek na ty, kteří ji týral a chtěl jsem špatně jí obejmout a dejte jí vědět, že je dobro ve světě. Strávil jsem celou knihu jestli ještě někdy uniknout z ošklivé straně světa a najít dobré. Zřejmě musela vyjít z ní poněkud, protože ona byla schopná k napsání této knihy - ale text končí stejně jako ona začíná cestu léčby a zotavení.

Každý týden slyším lidi soudit jednotlivce, kteří nemohou držet si práci a nemohou postarat sami o sebe. To samé platí i pro Hersey. Lidé mají tendenci ji vinit za to přemýšlet o druhých a sobecky myslet jen na sebe. Ale skrze čtení její knihy, čtenář dospěje k pochopení, že autor má sotva vědomí ve svém roztřepené mysli to, co se děje - že všechny situace jsou zapadl s hustou mlhou úzkosti a sebepohrdání.

Hersey příběh může posloužit jako velice poučná pro ty, kteří nevidí důvod, proč někteří lidé se snaží postarat se o sebe. Je to must-číst pro každého, kdo studuje poruchy příloh, nebo se snaží pochopit člověka, který to měl drsné dětství. Přál bych si jen, že jsem byl schopen číst o pozdějších letech, kdy Hersey snad dosáhne konce tunelu a je možná moci využívat sluneční světlo.

Full Circle Troubador Publishing Ltd, únor 2017 Paperback, 178 Stránky $ 17,95